Verzending
Hieronder vindt u de gemiddelde levertijd voor al onze pakketten:
- Zodra een bestelling is geplaatst, duurt het 1-3 werkdagen om deze te verwerken. Doordeweeks duurt
het één werkdag om het te verwerken, maar als je op vrijdagavond of in het weekend bestelt, kan
het iets langer duren. - - Zodra je bestelling is verwerkt, wordt deze verzonden en duurt het gemiddeld
8-12 werkdagen voordat deze aankomt.
We proberen het bestel- en bezorgproces zo eenvoudig mogelijk te maken voor onze klanten. Als
u echter vragen of andere opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice
. Hieronder leggen we uit hoe uw bestelling verwerkt en bezorgd zal worden.
Een bestelling plaatsen Het proces van het plaatsen van een
bestelling in de Venna Label Store is zo eenvoudig mogelijk. Eerst moet je naar de
productpagina gaan en het gewenste product aan je winkelwagen toevoegen. Om dit te doen, klik je op de
zwarte knop "Voeg aan winkelwagen".
Hier is het belangrijk om te controleren of je de juiste varianten hebt geselecteerd. Als alles in orde is,
klik dan op het vakje "Doorgaan naar afrekenen". Op de informatiepagina moet u de juiste
adresgegevens invoeren. Zorg dat alle details kloppen. Zodra je deze
gegevens correct hebt ingevuld, kun je op de knop "Doorgaan met verzenden" klikken.
Op de pagina "Verzending" kun je de adresgegevens controleren die je hebt ingevoerd. Let
er ook op dat elke zending volledig gratis wordt verzonden. Als blijk van onze dankbaarheid aan
onze klanten dekken wij altijd de verzend- en bezorgkosten. Je kunt nu verder door
op de knop "Doorgaan naar betaling" te klikken.
In de betaalopties heb je verschillende betaalmethoden om uit te kiezen. Op hellostella.com zijn alle betaalopties
versleuteld met SSL, wat betekent dat je altijd
kunt vertrouwen op een veilige betaalomgeving.
- Klarna (uitgestelde betaling)
- Creditcard (AMEX, Mastercard, Maestro, Visa)
- PayPal-account
- EPS
- Meteen
Zodra je de juiste betaalmethode hebt gekozen, klik je op de knop "Bestelling voltooien" en word
je doorgestuurd naar de pagina van je gekozen betaalmethode. Volg de instructies op deze
pagina om je bestelling af te ronden. Als u problemen heeft met uw bestelling,
kunt u op elk moment contact met ons opnemen.
Frankering
Wij dekken de verzendkosten voor elke bestelling. Al onze producten worden volledig gratis bij u thuis bezorgd
. Er zijn geen minimale bestellingen.
Bezorging van uw bestelling
Heeft u het perfecte uiterlijk of accessoire op onze website gevonden? Dan wil je er zo snel mogelijk
van genieten! Daarom zorgen we ervoor dat uw bestelling zo snel mogelijk wordt verwerkt en verzonden
.
Om onze producten tegen eerlijke prijzen aan te bieden, hebben we besloten pakketten
in grote hoeveelheden te verzamelen en ze direct te verzenden zodra we de
minimale hoeveelheid bereiken. Dank u voor uw begrip en bereidheid om ons te helpen een betere en gezondere wereld te creëren.
Let op: net als veel andere online winkels hebben
we momenteel een zeer hoge werkdruk en kunnen er vertragingen zijn
door de coronacrisis. Houd hier rekening mee bij het plaatsen van uw bestelling. We zullen proberen uw
bestelling zo snel mogelijk te verzenden.
Om vandaag nog uw bestelling te laten verzenden, kunt u contact met ons opnemen per e-mail: info@vennalabel.nl
Ons serviceteam adviseert u graag over het kiezen van de juiste oplossing